Nie mam konta

Nie masz konta? Kliknij poniżej, aby założyć konto.
Załóż konto


Masz problemy z logowaniem lub rejestracją?

Zadzwoń lub napisz:
607-171-311
604-528-182
biuro@faceoffice.pl

Mam już konto

Masz już konto? Wpisz swoje dane.
E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Wyniki wyszukiwania

Podczas wykonywania działań, które są związane z odpowiednim zarządzaniem przestrzenią pracowniczą, wymagana jest dobra organizacja biura. Jest ona możliwa poprzez zapewnienie wyposażenia biura, w tym przez oferowane materiały i przybory, wśród których wymienić możemy przykładowo:

  • - wizytowniki obrotowe i książkowe,
  • - przyborniki,
  • - fotele i krzesła,
  • - sejfy,
  • - kosze na śmieci,
  • - a także inne materiały papiernicze.

Oferujemy Państwu także inne akcesoria biurowe, które pomagają w utrzymaniu czystości, a także odpowiedniej organizacji pracy , co przekłada się na wydajniejsze wykonywanie zadań.

Wizytowniki

W trakcie prowadzenia działalności gospodarczej niezbędne jest posiadanie w ramach wyposażenia własnych wizytówek,, a jednocześnie ważny jest dostęp do podstawowych informacji na temat partnerów biznesowych, a także głównych klientów. W wygodny sposób przechować je pomogą wizytowniki, które mogą nawet przechować 200 akcesoriów.

Szafki biurowe z szufladami Grand, srebrne, 5 szuflad / 298x358x306 mm (SxWxG)
Kod
Rodzaj / Wymiary
Jednostka
Cena
5 szuflad / 298x358x306 mm (SxWxG)
szt.
373,66 PLN459,60 PLN
10 szuflad / 300x358x405 mm (SxWxG)
szt.
390,04 PLN479,75 PLN
7 szuflad / 298x358x306 mm (SxWxG)
szt.
398,18 PLN489,76 PLN
7 szuflad / 300x358x405 mm (SxWxG)
szt.
577,85 PLN710,76 PLN