Wyniki wyszukiwania
Podczas wykonywania działań, które są związane z odpowiednim zarządzaniem przestrzenią pracowniczą, wymagana jest dobra organizacja biura. Jest ona możliwa poprzez zapewnienie wyposażenia biura, w tym przez oferowane materiały i przybory, wśród których wymienić możemy przykładowo:
- - wizytowniki obrotowe i książkowe,
- - przyborniki,
- - fotele i krzesła,
- - sejfy,
- - kosze na śmieci,
- - a także inne materiały papiernicze.
Oferujemy Państwu także inne akcesoria biurowe, które pomagają w utrzymaniu czystości, a także odpowiedniej organizacji pracy , co przekłada się na wydajniejsze wykonywanie zadań.
Wizytowniki
W trakcie prowadzenia działalności gospodarczej niezbędne jest posiadanie w ramach wyposażenia własnych wizytówek,, a jednocześnie ważny jest dostęp do podstawowych informacji na temat partnerów biznesowych, a także głównych klientów. W wygodny sposób przechować je pomogą wizytowniki, które mogą nawet przechować 200 akcesoriów.
Organizer SCOTCH® (C50), srebrny, taśma, zakładki, bloczek GRATIS Producent: SCOTCH-3M, Kategoria: Przyborniki na biurkoKod
Jednostka
Cena
Kod
Rodzaj
Jednostka
Cena
C - 50 Podajnik biurkowy / w zestawie: zakładki wąskie / taśma Magic / bloczek samoprzylepny Post - it 654
szt.
125,03 PLN153,79 PLN
C - 71 Organizer do szuflad / w zestawie: 2 bloczki samoprzylepne Post - it 654 i 655 / taśma Scotch Magic / 2 opakowania zakładek indeksujących
szt.
159,81 PLN196,57 PLN
Kod
Rodzaj / Wymiary
Jednostka
Cena
|