Wyniki wyszukiwania
Podczas wykonywania działań, które są związane z odpowiednim zarządzaniem przestrzenią pracowniczą, wymagana jest dobra organizacja biura. Jest ona możliwa poprzez zapewnienie wyposażenia biura, w tym przez oferowane materiały i przybory, wśród których wymienić możemy przykładowo:
- - wizytowniki obrotowe i książkowe,
- - przyborniki,
- - fotele i krzesła,
- - sejfy,
- - kosze na śmieci,
- - a także inne materiały papiernicze.
Oferujemy Państwu także inne akcesoria biurowe, które pomagają w utrzymaniu czystości, a także odpowiedniej organizacji pracy , co przekłada się na wydajniejsze wykonywanie zadań.
Wizytowniki
W trakcie prowadzenia działalności gospodarczej niezbędne jest posiadanie w ramach wyposażenia własnych wizytówek,, a jednocześnie ważny jest dostęp do podstawowych informacji na temat partnerów biznesowych, a także głównych klientów. W wygodny sposób przechować je pomogą wizytowniki, które mogą nawet przechować 200 akcesoriów.
Automatyczny podajnik do taśmy T5165AB biały 130-1846 EAGLE TAK1268025Producent: Eagle30,42 PLN37,42 PLN
Automatyczny podajnik do taśmy T5165AB szary 130-1847 EAGLE TAK9063025Producent: Eagle32,12 PLN39,51 PLN
Podajnik Scotch_ C-18 do taśmy klejącej, miętowy, w zestawie taśma Scotch_ Magic TAK1298011Producent: Nieokreślony38,01 PLN46,75 PLN
Automatyczny podajnik do taśmy EAGLE T5165AB fioletowy 130-1844 TAK1269025Producent: Eagle32,12 PLN39,51 PLN
Automatyczny podajnik do taśmy T5165AB różowy 130-1845 EAGLE TAK9062025Producent: Eagle32,64 PLN40,15 PLN
Chwilowo brak
Przybornik na biurko Q-CONNECT Office Set, metalowy, 6 komór + dyspeneser KF16573Producent: Q-CONNECT34,97 PLN43,01 PLN
|