Nie mam konta

Nie masz konta? Kliknij poniżej, aby założyć konto.
Załóż konto


Masz problemy z logowaniem lub rejestracją?

Zadzwoń lub napisz:
607-171-311
604-528-182
biuro@faceoffice.pl

Mam już konto

Masz już konto? Wpisz swoje dane.
E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Wyniki wyszukiwania

Podczas wykonywania działań, które są związane z odpowiednim zarządzaniem przestrzenią pracowniczą, wymagana jest dobra organizacja biura. Jest ona możliwa poprzez zapewnienie wyposażenia biura, w tym przez oferowane materiały i przybory, wśród których wymienić możemy przykładowo:

  • - wizytowniki obrotowe i książkowe,
  • - przyborniki,
  • - fotele i krzesła,
  • - sejfy,
  • - kosze na śmieci,
  • - a także inne materiały papiernicze.

Oferujemy Państwu także inne akcesoria biurowe, które pomagają w utrzymaniu czystości, a także odpowiedniej organizacji pracy , co przekłada się na wydajniejsze wykonywanie zadań.

Wizytowniki

W trakcie prowadzenia działalności gospodarczej niezbędne jest posiadanie w ramach wyposażenia własnych wizytówek,, a jednocześnie ważny jest dostęp do podstawowych informacji na temat partnerów biznesowych, a także głównych klientów. W wygodny sposób przechować je pomogą wizytowniki, które mogą nawet przechować 200 akcesoriów.

Organizery Post - it, C - 50 Podajnik biurkowy / w zestawie: zakładki wąskie / taśma Magic / bloczek samoprzylepny Post - it 654
Kod
Rodzaj
Jednostka
Cena
C - 50 Podajnik biurkowy / w zestawie: zakładki wąskie / taśma Magic / bloczek samoprzylepny Post - it 654
szt.
118,73 PLN146,04 PLN
C - 71 Organizer do szuflad / w zestawie: 2 bloczki samoprzylepne Post - it 654 i 655 / taśma Scotch Magic / 2 opakowania zakładek indeksujących
szt.
159,81 PLN196,57 PLN