Nie mam konta

Nie masz konta? Kliknij poniżej, aby założyć konto.
Załóż konto


Masz problemy z logowaniem lub rejestracją?

Zadzwoń lub napisz:
607-171-311
604-528-182
biuro@faceoffice.pl

Mam już konto

Masz już konto? Wpisz swoje dane.
E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Wyniki wyszukiwania

Podczas wykonywania działań, które są związane z odpowiednim zarządzaniem przestrzenią pracowniczą, wymagana jest dobra organizacja biura. Jest ona możliwa poprzez zapewnienie wyposażenia biura, w tym przez oferowane materiały i przybory, wśród których wymienić możemy przykładowo:

  • - wizytowniki obrotowe i książkowe,
  • - przyborniki,
  • - fotele i krzesła,
  • - sejfy,
  • - kosze na śmieci,
  • - a także inne materiały papiernicze.

Oferujemy Państwu także inne akcesoria biurowe, które pomagają w utrzymaniu czystości, a także odpowiedniej organizacji pracy , co przekłada się na wydajniejsze wykonywanie zadań.

Wizytowniki

W trakcie prowadzenia działalności gospodarczej niezbędne jest posiadanie w ramach wyposażenia własnych wizytówek,, a jednocześnie ważny jest dostęp do podstawowych informacji na temat partnerów biznesowych, a także głównych klientów. W wygodny sposób przechować je pomogą wizytowniki, które mogą nawet przechować 200 akcesoriów.

Clipboard składany SAX, PP, A5/A4, z met. klipsem, z gumką i uchwytem na długopis, szary
Kod
Jednostka
Cena
szt.
51,66 PLN63,54 PLN
Kosz na śmieci 14L Europost VIVIDA, biały
Kod
Kolor
Jednostka
Cena
biały
szt.
22,31 PLN27,44 PLN
czarny
szt.
23,70 PLN29,15 PLN
zielony
szt.
23,70 PLN29,15 PLN
niebieski
szt.
23,70 PLN29,15 PLN
czerwony
szt.
22,31 PLN27,44 PLN
żółty
szt.
17,10 PLN21,03 PLN
Szafki biurowe z szufladami Grand, srebrne, 5 szuflad / 298x358x306 mm (SxWxG)
Kod
Rodzaj / Wymiary
Jednostka
Cena
5 szuflad / 298x358x306 mm (SxWxG)
szt.
373,66 PLN459,60 PLN
10 szuflad / 300x358x405 mm (SxWxG)
szt.
437,71 PLN538,38 PLN
7 szuflad / 298x358x306 mm (SxWxG)
szt.
398,18 PLN489,76 PLN
7 szuflad / 300x358x405 mm (SxWxG)
szt.
577,85 PLN710,76 PLN